Friday, May 29, 2009

MEMBALAS DENDAM

Inilah yang dikatakan membalas dendam...
hahahaha

hari ni jer dah 3 post aku buat...
aku membalas dendam kerana lama sgt tak update blog aku.. tak kesah la kan..
INI BLOG MADAM ANNE YG PUNYA... HAHAHAHA

aku sebenarnya sedikit gembira ni..
rupanya meeting petang ni tak melibatkan kakitangan sokongan seperti aku ni..
(yer yer je seperti aku..)
hanya melibatkan pegawai sahaja..
Fuh!!! selamat...
aku mls la terlibat dengan meeting.. mujur la aku tak perlu menyediakan minit mesyuarat.
aku sedar, sejak aku di postkan di jabatan sekarang ni.. semua ilmu yang pernah dipelajari sebagai seorang PA dah hilang..
sbb aku sendiri tak paham apa motif aku ditugaskan kat sini..
nak citer pun payah...
tp aku bertambah mls membuat kerja sbb bos aku selalu sgt outstation..
ditambah dgn enviroment kerja yang cukup menyakitkan hati..
arghhhhh... tekanan perasaan aku.. dari sihat terus sakit...

what ever, i'm glad tak perlu join diorang dlm bilik mesyuarat tu...
hehehehehehe

0 membebel: