Tuesday, October 13, 2009

Kesinambungan Dari Post Cik Puan Ezzah

Dari post cik Puan ezzah..
so aku pun rase mcm nak merakam kan gambar2 aku dari dulu sampai skang..




tp ni je la gmbr yang jumpanyer




ni gambar tahun 2004.. sebelum bertunang.. baru lepas hbs praktikal waktu sem 3.. ni zaman tak cukup mkn lagi..klu tak silap aku, berat aku waktu ni dlm 45 kg jer..





time ni Ain baru berusia lebih kurang 3 bulan..
kira still dlm pantang lagi la.. hehehe
this time berat aku dlm 52kg kot..
Best nyer la klu aku dapat berat tu skang nih..


yang ni.. aku dah start mengepam badan aku.. sekitar tahun 2007..
aku mencecah 60kg gak time tuh



ini ketika anak ku berusia setahun... hurm.. comel kan... honestly aku mmg tak sedar yang badan aku semakin naik.. hinggalah waktu kenduri kawan aku ni, cousin hanan tegur.. Katanya "akak tak kenal awak, ya allah, gemukknya awak sekarang"

berdesing rase telinga... nasib la..

ni gmbr raya tahun lepas, bulan 10 2008..

bagai di pam-pam..

ini pulak.. Aku jugak membesar bak Johan..

waktu ni bulan Disember 2008



ni kecik sket kot.. perasaaan... hehehe
Bulan February 2009





ni last 2 week.. cute tak? ngada toi mak org nih.. hahaha

sebenarnya klu sbb nak kurus ni dah mcm2 ubat la, korset la, joging, yaga, aerobik.. seme dah pegi.. tp mungkin sbb kadar metabolisme aku sgt rendah dah gaya hidup menyebabkan susah utk aku kembali kurus..

actually, aku dah pernah kira.. untuk aku kurus.. aku perlu amalkan makan sebanyak 1000 kalori sahaja.. mean, lebih kurang 1/2 cwn nasi putih sahaja sehari..

susah!!!!! hehehehe

aku ni selera besar...
so skang aku amik keputusan.. just jaga makan jer..
Harap tak naik dah ler..
*peace

6 membebel:

Ezzah said...

ahahahha...membesar bak johan gak ko nihhh... :P

Madamme Anne said...

ezzah..
almaklumla... suke ngat minum milo.. hahaha

Unknown said...

mak ai, besar gle n yang ko pakai tudung itam tu!!! :p tp skang da ok la :)

Madamme Anne said...

tu la kan... gemuk gler aku time tu... menakutkan btul.. hahaha

-Sara- said...

annee..cm leh tahan gaklaa mmbesar..tp tgk da latest pic cm dh kurus jeekk..hehe..sara pon d pakse mek izah wat post ni..hehe..tgklaa klo rse nk post..tgk jerlaa..;P

Madamme Anne said...

saraa... bukannye leh tahan..
mmg tak tertahan2.. hahaha