Friday, September 11, 2009

dah nak raya kan..

kejap jer...
sedar tak sedar lebih kurang seminggu je lagi dah nak raya..
baju raya aku tak amik lagi..
so far baju raya anak2 semua dah settle..
agak melampau cket la kali nih..
tp aku dah la simpan duit utk beli baju raya anak2..
kira-kira lebih kurang rm550 gak la dah ku habiskan utk mereka..
Byk??? banyak sebenarnye pada orang mcm aku nih...
macam2 leh buat dgn duit tu.. sebulan jugak la duit makan..
tp tak pe la.... setahun sekali jer kan...

petang ni My Mr ada jamuan berbuka puasa..
tp hanya utk dia, spouse n children tak leh bwk..
so My Mr kata dia berat hati sket nak pergi..
semalam cadangnye nak masak kari ikan tenggiri..
so pesan kat my Mr suh dia belikan kelapa parut..
kul 5.40ptg, aku sampai umah... dlm kul 6 ptg.. dia call kata kereta dia mati kat petronas..
suh aku amik dia..
so tak sempat la nak memasak... beli je la kat bazar ramadhan..
Actually.. My Mr tu dah muak makan luar nih.. so this ramadhan memang aku byk memasak..
boleh kira berapa kali jer ktorang beli makanan..

hari ni rase penat sgt...
myb sbb puas pusing MEgamall td...
ermmmm...

2 membebel:

Cikpuanmuda Juju said...

selamat hary raya....

Madamme Anne said...

juju: selamat hari raya jugak..
maaf ye klu ada kak n wat salah & silap..