Wednesday, January 20, 2010

x tau


saya sgt mls nak update blog..
x tau la kenapa otak ni x dpt berpikir dgn secara btul sejak kebelakangan ini..
hari ni boring.. everyday pun boring sbnrnya..

pagi td terbangun lewat.. sbb mlm td tidor agak lewat jugak la..
bgn pagi pun sbb kakak yg kejutkan..

FYI, anak dara aku tu sgt excited bgn pagi sbb dia sgt bersemangat utk pegi sekolah tadika dia tuh...
so bile tersedar.. rupanya dah sgt lewat.. wlupun aku sbnrnya masuk kerja kul 8.30pg..1st aku lakukan ialah iron baju sekolah kakak.. sementara kakak mandi dan gosok gigi dia..
bile dia siap mandi n dah pakai baju..
aku masih terkial2 iron baju kerja aku plak..
itulah bahana nyer klu malas nak iron mlm kan...
tgh dok mengiron baju tu..

kakak tegur "mommy x nak mandi ker"
aku jwb " kejap agi mommy la, mommy nak iron tudung dulu"

then korang tau apa dia kata
"mommy pergilah mandi dulu, biar kakak tolong ironkan tudung mommy"


hahahaha... kang x pasal2 dia iron tgn sndiri....
itulah perbualan antara aku n anak aku yg berusia 3tahun 10 bln tu...

mcm2...
kdg2 rase dia tuh cpt sgt besar...
rindu kat diorang, smlm dpt main kejap jer sbb aku balik kerja lewat..
dlm kul 8.30 bru smpai umah..
kakak tido kul 9 lebih.. x sempat nak tanya apa xtvt dia hari ni...


miss them so much.. too much




0 membebel: