Wednesday, February 3, 2010

saya Confuse

saya sgt la confuse...

sbnrnya begini... saya nak membeli hadih utk suami saya si En hanan tu..
saya tahu dia sgt berminat pada PS 3 memandangkan PS 2 dia telah lama hilang..

PS 2 dia plak.. dah 2 kali dah aku beli.. aku ulangi eh, aku yang beli.. :P
tp disebabkan x de rezeki, maka ke2-2 nya telah hilang dicuri..

so aku pikir nak belikan la PS3 sbg hadiah dia..
yg macam tu.....................................................................................


PS 3



But on the same time aku jugak tau dia berminat dgn Handphone Blackberry Storm tu..



Blackberry Storm
ye la bkn apa.. aku sendiri pun, rasenya tiap2 tahun mmg la Hanan akn belikan HP baru sbb aku bkn jns yg setia.. aku mudah bosan.. So leh katakan every year time beday aku, dia akan belikan HP baru.. dan biasenya kadang2 mencecah lebih dari 1k..

kesian la Hanan, dia plak pakai hp yg aku dah x nak tuh.. Kejam kan aku..
FYI, aku ni mmg sgt berkira dgn Hanan.. hehehe
klu dia kata nak baiki keta, aku selalu wat muka.. hahaha (",).. Sorry syg..


yang menjadi masalahnya skang ni... aku plak terlalu-lalu-lalu dan addicted pada benda ni
NIKON COOLPIX SLIDING
aduhai.. aku dah ngidam since benda alah ni kuar lagi..
aku x de dgtal camera... kena curi gak sama waktu PS2 kitorang kena curi.. Rumah kena pecah 3 hari b4 raya..
so since that aku x de camera dan aku x minat sebarang kamera..
tp dgtal camera ni sgt la menggoda aku....
owh DSLR????
kami x minat sbb too big.. susah nak bwk kesana-sini.. lgpun ada da sebijik kat umah tu..
so aku sgt konfuse sbb Duit aku ngam2 utk beli salah satu barang ni saje...
tolong saya wat keputusan!!!!








0 membebel: