Sunday, February 21, 2010

FUNFAIR

ini kesah berlaku mlm mggu yg lalu..
my MIL ada kat sini last week.. n today is her birthday
so pd mlm ahad baru ni..
abang ipar aku belanja kitorang mkn kat Restoren Phuket, Tanjung Lumpur..

otw ke restoren tu, ada funfair rupanya.. kitorang berjaya alihkan pandangan Ain dari funfair tu..
sampi kat restoren, ada plak la taman mainan..
dia sibuk nak main.. ok la tu mulanya..
then time nak makan.. dia still nak main swing tu..
while daddy dia duk memilih ikan.. aku pun bisikkan kat telinga dia..
"nnt lepas mkn, ajak daddy gi funfair k"

sampai jer daddy dia kat meja tu.. terus dia ckp
" daddy, lepas mkn ni kita gi funfair"
hanan ni terkejut gak.. then dia tanya
"funfair tu apa kak"
" alah, yg tempat ada mainan pusing2 tu" selamber je ain jwb...
aku ni terkejut la.. mane plak dia tahu...
terus aku tanya
"mane kakak tau"

korang tahu dia jwb apa...
" td kan mommy yg bisikkan kat kakak"

aduhai.. mak mertua aku, abang, kakak, adik ipar aku semua ketawa...
Kantoi....
hanan pun ketawa.. x pasal2 malu je aku..

Yg peliknya... aku cuma su dia ajak daddy gi funfair..
aku x de pun bgtau funfair tu apa...
mane dia tau pun aku x tahu..

pening!!!!

0 membebel: