Sunday, February 21, 2010

Rings...


aku suke tgk cincin..
tiap kali gi mall.. bile lalu kat kadai emas jer..
msti aku akn tgk cincin.. especially White Gold..
nmpk exclusif je kan.. hehehe
tp kat jari aku..
satu cincin pun x de..


dulu waktu keluarga hanan merisik..
diorg ada bg cincin.. cincin belah rotan jer..
saiz 8..

time bertunang, bg sebentuk cincin.. emas kuning..
time nikah pun dapat lg sbentuk cincin..
waktu tu semua nya emas kuning..
White Gold ni x famous lagi..


tp lepas bersalin ain.. jari aku membesar bak johan..
dari saiz 8 ke saiz 12 setengah..
so aku jual semua tu..
hanan belikan white gold.. cantik...
dapat la pakai jap..
then aku pregnant... and aku ada alergic kat jari..
so x pakai la cincin...


lepas deliver Boy..
nak pakai.. sekalinya ketat..
pernah sekali tu.. x leh nak kuarkan...
mula la gelabah.. so since that..
aku x pakai dah cincin..
aku simpan elok dlm purse aku..
sehingga la last saturday..

aku rase nak gi besarkan cincin tu..
dari saiz 12 1/2.. kepada 15...
hahahaha
tggl la dlm 10 hari utk cincin itu di besarkan..


duk pada tgk2 tu..
aku berkenan la dgn sebentuk cincin tu..
harga lbh kurang rm18++
tp ada less..
tunjuk kat hanan...... dia pun kata cantik..
lepas deal dgn auntie tu..
dia bagi harga yg sgt affordable..
siap besarkan n engrave la...


rase kelakar bile auntie tu ingat kitorang beli cincin utk kawin..

aku mintak dia angrave kat kat cincin tu perkataan ni..
"5th Anniversary"

memandangkan cincin tu akan siap dln 1 bln 1/2 atau 2 bulan..
agak ngam la dgn tarikh anniversary kitorang ke 5 nnt..


dah masuk 5 thn kami hidup bersama..
semoga hubungan kami akan terus bahagia sehingga akhir hayat..


B.. i love you more than u can ever think...
btw, jgn pernah terpk utk ckp.. x best la hadiah anniversary pilih sendiri.. biarlah hubby yg wat suprise..
rasenya setiap perempuan suke suprise.. tp aku tau.. Hanan bukan la org yg romantik.. dia sgt x pandai buat suprise.. dan aku dah x kesah semua tu.. sbb kami ttp bahagia walaupun kdg2 mkn hati gak.. :P


gmbr ni selingan jer.. sbb bentuk cincin yg kitorang beli tu lbh kurang mcm ni gak la.. x sempat nak snap gmbr hari tu..

4 membebel:

-Sara- said...

aminn...dh 5thn dh ek? :)

siti said...

woww mcm bentuk heart of fire!

Madamme Anne said...

sara: iyer.. dah 5 thn dah kawin.. rase mcm sekejap jer... :P

siti: bentuk??? anne x tau pun, asal berkenan di mata jer.. hehehe

siti said...

salam ziarah..