Tuesday, August 2, 2011

Lebih senang nak berblog

Tadaaaaaaaaaa...........
Yeay!!!!
Skang da boleh xtv berblogging pada bile2 mase... Seronok!!!
Dlu malas sgt sbb bile ada idea nak update blog.. Laptop tertggl la, internet cam langsuir la.. Skang ni bessssst nyer... Leh gune mnda alah ni jer...
Nmpk sgt bute it.. Padahal da pkai mnda alah ni dkt 5 bln.. Baru tau upenyer leh update blog... Huahahahaha.... Very the!!!!

Btw, masuk berblog gune mnda alah ni... Dah 2 ilmu baru aku dapat..
1 lg ilmu ialah.... Buat notebook ala2 sticky note gitu...


Tada!!!!!! Ini lah notebook nyer..
My Tn Hj la suh buat... Mule2 dia bgtau td aku sndri mcm blur... Sbb dia kata
" awak tekan kat bhgn atas tu, pastu sapu je gam.. Dlm setengah jam nnt dia lekat la"
Aku masih dgn muke blur.. Tanye dia..
" boleh ke lekat????"
Tergelak dia dgr soalan aku..
Ternyata aku x pnh tau bnda ni boleh dibuat sndri... Ahahahaha

Lupe nak bgtau... I da dpt bos baru la ni.... Hari isnin masuk... He seem very good men....



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 membebel:

-Sara- said...

ahaha..kelakar la anne ni..pasni update sokmo tau! :D

oo dpt bos baru..patotlah cm kureng sket ayat2 tensi! hehe..okla tu :)

Madamme Anne said...

Sara... Hehehe.. Insyaallah.. Klu rajin.. 
Haah.. Dapat bos baru.. Hopefully much better la