Tuesday, December 2, 2008

happy Birthday Nurul Mieza

Happy birthday to my beloved niece
sweet 6 hehehe..


Mieza ni anak sedara aku yg ke 4..
Waktu majlis ni diadakan pun, dah belated sebenarnya. Kek ni ditempah khas di Pekan. Aku tempah gambar Barbie..rupanya aku silap paham antara cartoon artwork n edible emage.. so frust cket la sbb gmbar tu tak seperti yg aku harapkan.. tp nak wat caner.. Mak teh yang wat salah la, sory Mieza.. Lagipun, ekonomi mak teh kurang elok la mieza.. Sorry yer..


Mieza ni sbnrnye mmg suka mkn kek, mula2 aku sampai dia terus tersym bile tgk aku bwk kek

mieza: kek siapa tu ibu?
ibu mieza: la, kek mak teh la, kenapa?
mieza: tak de ape2 ( dengan nada sedihnyer)MyEm0.com

Alah sayang mieza, ni suprise la.. mane leh bgtau miza..
aku sampai rumah pun dah kul 11 pagi.. kena tunggu seme kakak2 aku balik..
erm.. lambatnyer la diorang ni..
kakak yg last sekali sampai ialah kak chik aku.. dia n baby dia..
hehehe.. dia kena marah dgn mak sbb dia balik drive sndiri.. actually kak chik aku tu tgh dlm pantang.. hari yg ke-44, tp mak aku masih lagi marah dia selamber je kuar jln2.. ( hari tu je la)MyEm0.com
dia sampai umah pun dlm kul 2 petang, so pusing sana-pusing sini, kitorang start majlis dlm kul 4 ptg gak.. antara yg hadir..
1. nenek
2. ibu (akak) - anaknya Mieza & danish
3. Umi (kak ngah) - anaknya Thirah.. Hadi tak nak dtg, takut kena marah dgn nenek
4. mummy(kak chik)- anaknya Honey, Lisa & alice (dia aje yg ade anak 3, girl lak tu semer.. hahaha)
4. mak teh (aku la) - anak aku Ain & Anas..
yg lelaki semua tak de.. Atuk, Anjang & Acu..
Manakala Si bapa2 kanak2 ini merangkap menantu mak aku pun tak balik.. Semua ade hal.. Jimat sket.. heheheMyEm0.com

herm.. esok ade exam PTK, pastu nak travel gi Kelantan plak.. sian anak2 aku.. 3 hari berjauhan..MyEm0.com



aku jurufotonyer, maka tak de la gmbr si Mak teh yg cute ni.. hehehe

0 membebel: