Sunday, November 1, 2009

Swiss Garden

hari sabtu baru nih, aku n my Mr pegi Swiss Garden Resort n Spa... Nak gi Gym la konon nyer.. hihihi..
actually hanan dah register utk sport club kat Swiss Garden tu.. Untuk setahun.. start dari bulan 5 itu hari dah.. tp kitorang tak pernah pegi pun lagi..
so setelah postponed..postponed...
akhirnyer kitorang berjaya gak pegi hari sabtu baru ni..
dlm kul 8 kitorang sampai... berdebar gak.. sbb kitorang tak reti.. tak tau caner prosedur nya...
nak jd cerita.. sampai je kat lobby, hanan pun gi la kad receptionist tu.... tunjuk la kad ahli dia..
yg budak reception tu, terus amik kad n key in data apa tah.. then budak tu tanye..
"Nak berapa mlm ni cik?"
aku n hanan masing2 jadi blur.... so aku pun jwb la kat budak tu
"kitorg ni sbnrnya 1st time nak guna sport club.. caner yer.." malu siut.. hehehe
budak tu pun kata
"owh, biasenya klu diorg bagi card ni, nak check in bilik.. klu nak guna gym.. just terus ke sana jer.."
oooooooooooooooooooooooooo..... hanan sengih jer.. malu la tuh..
sampai kat fitness center tu... aku jd tak reti...
nak guna apa yer... tak de la byk ngat exercise equipment nyer...
dah boring naik treadmill, so aku pun mcm nak main tenis...
tp raket tak bwk... klu guna raket diorg.. kena sewa... sepasang RM30.. not worth it la plak kan...
then.. rase nak mandi jer la.. masuk sauna....
hehehe.. sekali sauna lmbt panas la pagi2 gini... diorg suggest dtg petang kan...
hurmmmmmmm... tgk la, aku jwb...

so petang tu... aku ni mcm boring jer duk umah...
aku pun ajak la hanan gi semula Swiss Garden... Bwk anak2 main pool..
dlm kul 6 kitorg sampai...
seronok betul ain n anas main air...
anas sampai tak nak naik.. Puas gak la pujuk...

Semalam ain ckp
"mummy, nnt kita gi lagi yer kat kolam biru mcm semalam tuh"
aku angguk kan kepala jer..
mmg kena g.. klu tak rugi la byr mhl2... tp tak gunakan kan...

0 membebel: