Wednesday, June 30, 2010

NEWs....



semalam balik dari opis.. terus tido... penat sgt.. terus tertido.. mujur la anak2 x meragam.. diorg tgk tv jer..
bile hanan balik dia kejut.. katanya ada org msg.. rupanya one of my BFF msg bgtau yg dia pregnant.. happy sungguh dgr.. lebih setahun gak dia menunggu...

then, waktu mandi.. dgr Hp hanan berbunyi.. lepas dia hang up, dia terus ketuk pintu bilik air.. suh keluar...
katanya "Ayang, Husni da meninggal"
aku mcm x leh percaya.. terus menangis dlm pelukan dia...


husni ni kwn hanan.. actually arwah ni kwn pada kawan hanan.. tp sbb diorg ni mmg dah rapat.. so sampai ke aku pun rapat jugak la dgn dia.. jd sgt terasa kehilangan dia..
lg menyedihkan sbb arwah baru je kawin awal bulan hari tu.. rupanya dgn kawan INA..
kami kawan2 selalu usik arwah sbb dikalangan kitorang dia je yg belum kawin..
harap arwah akan ditempatkan dikalangan org yang beriman.. Al-fatihah..

gmbr kawin arwah Husni n wife dia..

sempat bergmbr dgn arwah jer.. pengantin perempuan x sempat nak catch..

4 membebel:

~~zaa~~ said...

kebetulan yang Dia ciptakan....al-fatihah....

mrs_yus said...

bce gk kt blog ina tdii..alfatihah..
sedihnyee..bru kwen lak tuu..

Deelira @ Deeliraz said...

sedihnya..
al-fatihah

dianizan said...

berat mata memandang berat lg bahu yg memikul...harap sha tabah la kan..janji allah pada manusia..antara lambat dgn cepat n antara kita sedia or tak jerk..