Thursday, February 5, 2009

3 bad habits when you were in your school day

i. Bercakap...
ii. main.. main.. main..( aku duk belakang)
iii. mengorat.. hahaha

3 of your favourite subjects.. why

i. math.. aku suka mengira..
ii. account.. sebab mengira gak
iii. Sejarah - bukan sebab aku suka subjeknyer.. tp bile time sejarah adelah waktu utk bersembang.. hehehe ( aku suka BI)

3 subjects that you dislike.. why

i. Sejarah, BM dan Biologi - sebab semuanyer perlu membaca.. tak suka sangat..

interesting about me
dulu org kata aku ni comel, tak la lawa tp comel jer..
bile aku gi shopping, byk salesgirl chinese akan ckp chinese dgn aku.. aku senyum jer.. aku suka tgk diorg malu bile tau aku ni melayu.. hehehe


I couldn't live without
1.parent aku
2. Hubby aku
3. Anak2 aku
4. all my family

Who did you call before you sleep at nite
hubby aku ler.. tmbh2 bile dia kerja mlm..

Person you'll gonna tag
1. cik axie
2. puan Khams
3. Puan ct
4. Puan Nisa
5. kak Put

3 membebel:

Puteri Nuur At-Terawis said...

Langsai sudah hutang taggedku ;-)

axie said...

aiyyak..kena tag ek..nanti azie buat..hehehe

siti said...

tag ni nk cari kat mna ek..haha
sy xpnah tau