Wednesday, August 26, 2009

Juadah Berbuka Puasa hari ke-5

hari ni rase nak update blog jer.. Nak cerita pasal juadah berbuka puasa yang aku cume sempat beli jer semalam... really.. really... MENYAKITKAN HATI...
Bak kata My Mr.. diorang ni memang saja suka nak kena sumpah seranah.. Dah la mahal nak mampus.. Rase plak memang kena sumpah je la.. bukannyer tak nak masak, tp ada kalanya tak sempat nak berkejar.. kebetulan semalam My Mr bwk keta, jd lambat cket la dia amik aku...
hurm.....
Wahai para peniaga, tolong la ikhlas sket berniaga tu....



kategori : sambal tempe
harga : rm4.00
comment: tak sedap langsung..

kategori : ketupat sotong
harga : rm5 seekor = rm10.00
comment : tak la sedap ngat seperti yg digembar-gemburkan

kategori : ikan terubuk bakar
harga : rm16 seekor (separuh lagi aku simpan)
comment: rase ok, cuma ada bahagian yang kurang masak

inilah juadah berbuka aku semalam... RM40 gak hbs... bankrup aku klu tiap2 hari..



4 membebel:

axie said...

anne
nape mahal sgt??
harga kat sana semua mahal2 macam tu ke??? biar betol..

JiJoE said...

xnk bankrap,masak la cik kak oi.. hehe

Madamme Anne said...

axie: tak tau la kenapa mhl ngat.. rasenyer harga yg kat bandar ni memang mhl cket kot..

jijoe: semalam tak sempat lor.. b4 this memang masak pun..hehehe

~mama aiman~ said...

mahal nya.. tak padan ngan benda.. Anne jom join gathering, baca blog saya or jumie ok!!