Tuesday, August 11, 2009

rindu sangat


tak de la rajin sgt nyer nak update blog..
saje nak tunjuk gambar..
gmbr tu diambil petang khamis lepas..
lepas bwk boy ke klinik..
sian dia.. muntah2..
citernyer mcm nih...
on wednesday tu, aku kena balik kerja lewat.. so aku bgtau kat taska yang anak2 aku akan ot that day..
disebabkan ada hal yg tak dpt elakkan.. so agak lewat gak la aku amik diorg..
dlm pukul 10 mlm.. aku baru perasan yg si Boy ni mcm lemah jer..
biasenyer.. tau la hero kan.. mane reti duk diam..
tak lama lepas tu dia muntah...
2x gak la.... then dia minum susu..
muntah lagi... aduhai... aku memang risau sgt2 dah..
aku terus call budak yg jaga dia kat taska tu..
katanyer.. Boy ada terjatuh...
hurm..
memandangkan si kakak dah tido.. aku suh Kak Chik aku tgkkan dia..
kitorang terus g KSH... alhamdulillah..
doc kata tak de masalah jatuh tuh... myb dia tak sedap perut..
doc suggest klu dia muntah lagi, bwk semula ke hospital..
so on thursday tu... aku hantar diorg ke taska...
dlm kul 11 pagi, aku call taska tanya keadaan boy..
diorg ckp Boy lemah.. tak xtv..
immedietly aku call My Mr.. so My Mr amik aku dan kitorang gi klinik...
on the way ke klinik... hbs dia muntah..
dgn baju aku.. baju dia semua langsai.. MASAM...
lepas jumpa doctor... doc suggestkan Boy berehat kat rumah dan aku diberikan MC untuk menjaga anak... Suka gler.. hehehehe
so itu la gmbr onthe way kitorang balik rumah dari klinik..
nmpk sgt lemah kan...
bulan ni bulan sakit la....
mula2 daddy, then boy, then kakak.. lastly mummy pun sakit gak...
BAHAYA!!

2 membebel:

axie said...

abes boy sakit apa sampai muntah?

Madamme Anne said...

ntah la... tak dpt dipastikan.. cuma hari jumaat lepas.. dia da sgt xtv n cergas sampai ngamuk berguling2...