Wednesday, April 21, 2010

TAGING DARI PN EZZAH

atas paksaan Cik Puan Ezzah..


aku akan menjawab jugak tag dia ni...



1. amik gmbr handbag anda


handbag aku biase2 jer... pakai Vincci.. sbb handbag ni tahan lasak gler.. pernah satu ketika, Boy tumpahkan air, nasib baik handbag aku gni.. x luak ape2 pun.. hehehehe


2. amik gmbr isi handbag anda




3. Senaraikan isi dlm handbag itu..


1. purse... of course la.. harga purse tu lg mhl dari harga handbag aku.. tu hadiah dari my hubby.
2. Camera.. my treasure tu... syg sgt.. sbb anak2 aku selalu wat aksi mcm2, so kena selalu la standy camera..
3. buku nota kecik n pen... of course la kan, sng nak menulis pada bile2 masa..
4. kunci.. tu kunci opis yer.. kunci rumah aku tgglkan dlm keta.
5. kabel chager Sony ericson... Aku pakai X1, so chager dia lain.. kena selalu bwk.. :P
6. Compact powder.. i x de make up beg yer.. i pakai compact powder jer
7. body mist
8. body lotion
9. krim muka..
itu jer...
sapa baca sila la jawab tag yer...

0 membebel: