Wednesday, April 28, 2010

Jogging Or Running??

2 hari lepas, berbunyi kat Hanan.. ckp nak gi Running, lama dah x running..
Btw, aku selalu running, bukannye joging.. selalu berdebate dgn hanan.. katanya aku Running, bukan Joging sbb aku lari laju.. Joging kena lari slow2.....
ye la tuh syg, what ever la..
Janji aku rase puas running, and berpeluh
ye, dah lama sgt dah x exersice.. last i remember is middle of december gi Yoga..
itu jer..
lama sungguh...
so 2 hari lepas tu rse nak gi Running, nak ber'excercise' cket..
siap ckp kat hanan, "ayang nak gi running bukan sbb nak kurus, tp sbb nak sihat"
hehehehe..




so baju semua da pack.. plannnyer lepas balik dari opis trs la nak gi Running kat Taman Gelora..
then ok la..



orang kata, benda nak jd cerita..
ada org wat hal la plak kat opis..
x puas hati la..
padahal dia tgk sebelah mata jer..
yg aku ni salah aje, yg org lain tu btul aje..
mmg la bengang..
puncanya nak marah sbb aku kuar awal 30 minit before lunch hour..
ngam kul 2 aku sampai opis, then makan kat pantry smbil bersembang..
tu yg dia nak marah...
yg paling x bleh blah..
siap nak menangkan geng 1 lagi tu..
malu la bile kena jeling dgn staff sbb x tgr kesalahan org lain..
bloody hell la..
padahal geng yg satu lagi tu kuar makan dari kul 8.30 pg sampai kul 11 pg dia leh wat diam jer...
what the F**K?
konon dia sbg timbalan x dihormati la..
hey.. klu ckp pasal hormat..
ko ajar dulu yang pangkat 17 tu hormat kat kitorang yg pangkat 27 n 41 ni..
ini tidak..
aku ada congok dlm bilik, selamber je masuk jumpa bos..
x reti2 nak ckp...
yang timbalan ni plak sygkan diorg ni.. So baik je la diorng ni pada pandangan mata dia.. Damn.. Go to hell..
dah tu asyik nak sbt pasal prestasi.. kitorang x kesah la pasal prestasi... klu ko yg menilai secara peribadi.. x kebulur la APC tu...
geram btul smlm...



Last2 nyer aku x jadi gi Running..
balik rumah, amik anak2.. Memasak...
Sedap.. (puji diri sendiri yer).. tp hanan pun ckp sdp..
Mmg la, aku masak sambal udang petai.. tpnya sambal tu pedas gler.. Sampaikan aku masih lagi sakit perut sehingga sekarang..
aku ni selalu sakit perut makan masakan sendiri..
sbb aku x thn pedas.. while Hanan plak hantu Pedas.. Katanya x PEDAS, x SEDAP...



aduhai.. aku sakit perut!!!!

0 membebel: