Tuesday, October 26, 2010

his birthday

today Hanan birthday.. tp aku berada di rumah seorang diri..
sbbnyer hanan sibuk mengerjakan kereta kesayangan dia..
hehehehe..
apa motif aku cuti pun xtau ler... sekadar menghormati tarikh beday dia je kot... :D

hadiah???
dah bg lama dah.. aku ni x sabar.. aku beli hadiah tu 2 mggu lepas.. tp sbb x sabar.. aku bg je terus..
aku belikan dia Perfume Emporio Armani.. tp before tu aku berkenan ke davidoff Champion..
Memandangkan ada la lebihan cket bulan ni.. mggu lepas aku belikan satu lagi davidoff tu kat dia..

biar ler.. sekali skali beli brg kat dia.. aku sgt kedekut dgn dia ok.. hehehe

so, thn ni hubby aku dah cecah 30 thn... hurmmmmmmmmm
dah angka 3 dah pun...

last wish..
happy birthday hubby..
Tq for the dinner... muaaaaaaaaaaahhhh

2 membebel:

-Sara- said...

ooh hubby kite same umor! :D

Madamme Anne said...

hehehehehe.... rase diri mereka sgt tua & kita muda kan.. kihkih