Wednesday, October 13, 2010

tenggelam timbul

xberapa ada mood nak wat memblog.. skang blogwalking jer.. baca kisah2 rakan2.. bile di baca, rase dekat je kwn2 walaupun hakikatnyer mereka di sana, while aku plak disini..
lately bdn pun lemah jer.. agaknyer nak period kot..
perasaan mls tu makin menebal..
mujurla kerja x preasure sgt.. tp x bermakna x de tekanan.. 2 org perempuan yg selalu wat aku tension kat opis tu masih lagi dengan perangai mereka.. tp dah kalih dah.. mls nak layan.. bagi pegawai yg sentiasa menyebelahi dia pun aku dah mls layan.. tp bile time kerja adhock.. reti plak nak tuju kat aku..
klu kena tegur n marah, telinga aku je la yg ditadahkan..
tp x per, kerja ni kan ibadah.. aku ikhlas lakukan nyer..
buat baik dibalas baik kan.. yg benar tetap akan menangkan..
alhamdulillah para pegawai di opis ni pun dah byk sebelahkan aku.. selalu gak la dpt gift dr diorg even takat nasi dagang sebungkus tp aku hargai..
bos pun dah mkn percaya kat aku.. x senang hidup dia klu aku cuti.. hehehehe.. membebel seharian klu aku cuti.. xper la.. aku faham.. umur dah meningkat, kerja pun tggl 7 bulan jer lagi.. tekanan kerja dia lagi teruk.. aku sntiasa akan tolong dia.. nama baik dia perlu dijaga.. tu kan amanah seorang PA... wah... ye yer je aku ni.. hehehehe..
birthday hanan just around the corner.. on 27th october..
mula2 ingat nak gi langkawi dgn dia.. tp next weeek aku nak g periksa lak.. 3 hari cuti termasuk hari perjalanan.. so mcm x lepas je nak cuti week after tu.. mggu selepasnyer lg hanan kerja la plak.. ONCALL.. x leh gak gi.. then a week b4 raya haji, aku kena gi kursus BTN plak.. aduh.. alamatnyer ntah2 bln 12 la baru aku leh gi.. tp tengkujuh plak... hehehe... ada rezeki aku sampai la kot langkawi tu.. erm... dah xtau dah nak cerita apa.. penat sgt bdn.. asyik nak tidor je rase.. mane la bdn nak mengepam sndrinyer.. hikhik..



cadangnyer nak bg hanan ni as birthday present dia..

3 membebel:

-Sara- said...

haa, ape lagi..cepat la fikir2 nk bg ape kt cik abg awk tu..hehe :)

Madamme Anne said...

-sara-: klu buat2 lupa aci x... boring dah ler celebrate birthday.. hehehe

-Sara- said...

eii x baek tau N nii..hehe
cm sara bru nii..die bkn lupe..tp ntahlaa..die buat deekk jee mse bufday sara ritu..trus bengkak2 mate sara nanges! hahaha..ngade2 x bini die nii? :P