Monday, October 4, 2010

nak update apa nih...

lama sgt dah blog aku tu berhabuk.. penuh dgn lipas dah agaknyer.. hehehe

actually xde menda pun yg nak diupdate sgt..

raya??? bored.. x berapa g jln2 sgt sbb Hanan kerja.. lepas sembahyang raya terus bergegas nak gi kerja... nak amik gmbr pun hati x senang.. hari Isnin, raya ke4 aku dah kerja.. mls nak cuti, hanan kerja gak.. bkn leh g beraya pun... lgpun amik kesempatan xde pegawai lain kerja.. syok jer duk saje kan.. hari rabu cuti semula sbb hanan dah hbs oncall.. so balik mersing ler...
hari khamis.. ain plak kena chicken pox... tp anak aku tu kuat sgt.. sket pun x demam...

kitorang balik kuantan semula hari ahad.. Isnin kerja.... hari rabu dulu bos ngamuk kat aku sbb cuti x inform dia.. mulanyer takut nak gi ker.. tp dah sampai opis dia ok jer... hampeh btul la.. wat x tenang aku bercuti jer org tua ni..

sepanjang mggu tu, aku tgglkan Ain kat mak.. sian sgt dia.. Mak ckp mlm2 dia akan menangis teresak2 "Nak Mommy"... mmg sedih.. hari jumaat balik jer dari kerja, terus kitorang amik dia.. seronok sgt dia... sabtu tu gi beraya sakan.. 4 bijik rumah.. sampai ke kerteh tu...

sempat gak singgah kat kenduri kawin member Polisas dulu... hari Ahadnyer, aku masak nasi ayam utk mkn sendiri.. x ajak org pun...

weekend baru ni???? Hanan kerja lagi... Aduhai!!! tension aku... nak ajak org dtg beraya pun x best.. Booooooooooooorrrrrrrrreeeeeeed!!!

this weekend nak balik mersing.. Adik Ipar aku nak bertunang... nnt ler upload gambar aku yg semakin menembam ni yer.. hehehe

























2 membebel:

-Sara- said...

cpt2 update lagi! :D

Madamme Anne said...

sara.. dah update lg dah.. hehehe