Tuesday, January 6, 2009

HAPPY nEW yEAR..

teramat la lewatnyer utk aku ucapkan happy new Year pada semua orang..
actually, byk ngat yang nak aku coretkan disini.. tp tak tau kenapa, tibe2 jer jd tak reti nak wat ayat..
well, mlm new year aku sambut kat Cameron Highland bersama family aku.. aku bwk parent aku, and family kak ngah aku gi bercuti kat sana.. Bb aku, si buah Nanas tu pun bwk.. Siap belikan jaket jeans lagi kat dia..
Seronok memang la Seronok.. tp payah cket nak berjalan ada anak kecik ni.. nak pakai stroller pun, kawasan nyer berbukit2..
we suppose to stay there untuill 3hb januari.. tp abah bertegas ajak gi umah ucu kat teluk intan..
so ikut je la ckp big boss..
2hb Januari.. My Birthday...tp hubby aku just wish jer.. ;-( .....
hari Hujan.. Nak jln pun tak best.. So just gi Brinchang n Shopping.. My favourite things to do.. hehehe..
lepas shopping terus turun menuju ke teluk Intan..
Sampai umah ucu kul 6 ptg.. semua anak2 ucu ade..
tgk beg2 baju dah siap.. cousin aku 2 org nak balik asrama dah..
si kakak nak balik UPM,
dan adiknye baru lepas PMR nak balik asrama kat taiping..
Allah tu Maha berkuasakan.. Kita ni hanyalah pinjaman Nya..
Pukul 11, kami semua dah nak tido, dgr bunyi motor.. aku sangkakan cousin aku tu baru balik.. tah bila dia keluar pun aku tak tau.. maklumlakan budak lelaki.. baru meningkat remaja..
rupanya kawan dia.. bagitau Ucu aku yg cousin aku yg lepas pmr ni xcdent motor..
Subhanallah..
pukul 5, kakak aku kejut aku.. katanya cousin aku dah tak de.. Innalillah..
semalam ucu aku teramatlah gembiranya aku sekeluarga datang rumah dia.. tp hari ni....
aku dapat rasekan yang ucu aku memang tak leh terima lagi..
aku harapkan semoga roh arwah diletakkan dikalangan org yang beriman..
aku juga harap ucu dan anak2 sabar, terimalah ketentuan ini dan sentiasalah doakan kesejahteraan arwah..
petang tu jugak kami sekeluarga balik ke kuantan..
so ade masa sehari lagi untuk berehat..
erm.. tp hari ni dah 7hb..
hubby aku ni, takkan wish jer kot...
kek pun tak de ker???

0 membebel: