Tuesday, January 20, 2009

Majlis cukur Rambut ANas & Alice

Lamanyer rase tak update blog..
11hb Januari lalu, kitorang wat majlis cukur rambut dan berendoi Anas dan Alice..

Alice is My niece.. anak Kak chik aku..
lahir bulan 10, seminggu lepas raya..

so mak aku ckp, kenduri cukur rambut diorg akan dicombinekan..
maka, kitorang pun wat la 11hb January yang lalu,

Alice cukup 3 bulan, manakala anas pulak.. Sehari lagi 7 bulan..
waktu berendoi..
alahai, alice diam jer duk dlm buai.. tp anas..
maklumlah, budak dah besar.. dia Pn dah pandai merangkak sekarang..
berpusing2 dlm buai..
sama la waktu nak potong rambut dia..
dia sibuk nak tengok apa orang buat kat kepala dia.. sedangkan alice diamjer..

Penat sungguh hari tu.. tp seronok..
Yang paling menyeronokkan..
Cik Amni sanggup datang dari putrajaya untuk tolong aku dimajlis ni..
di sampai umah aku dlm kul 11.30 mlm hari sabtu tu..
selesai majlis dlm kul 5 ptg dia bertolak balik ke Putrajaya..
Mulanaya ingat dia drive sorang, mujurlah tunang dia ikut sekali..

Tp sayang, tak sempat nak snap gambar dia n tunang dia makan..
sampaikan mak cik aku pun kempunan nak tgk tunang dia.. hehehe

What ever.. Thanks Meni coz dtg.. klu tak susah gak aku.. tak de org nak pegangkan dulang..
hehehehe
Nnt anak mu, ain lak tolong pegangkan dulang ek..
makanan untuk mkn tgh hari...
( sempat kena marah dgn makcik aku sbb amik gmbr makanan.. hehehe)

anas - Anas haikal Bin Abdul hanan

alice - Alissa Andrea Binti Izre Jonirudin

persediaan- brg untuk potong rambut dia..

ketika majlis..

5 membebel:

Anonymous said...

kenapa muka aku pucat?
mu ni saja2 jer jatuhkan saham aku ek..
xyh laa bgtau kat public aku dh bertunang.
hehehhe..buat malu jer..
adehhhsss..

Madamme Anne said...

amni...
hehehehe
sajer suka...

Nissa Azmir said...

alah..terliur tgk lauk kenduri...

Madamme Anne said...

alahai siannyer la kay ibu mengandung nih..

Anonymous said...

woit..
along dah mengandung ke?
xtaoww ponnnggg..