Tuesday, January 13, 2009

jauh di sudut hati..


hurm....
perut lapar...
tp tak nak mkn..

kenapa???
jawapannyer sbb nak kurus la..

susah betul la bdn aku nak turun..
dah lebih setahun dah aku cuba utuk kuruskan badan..
tp masih tak berjaya..
kenapa yer?
bersenam dah..
diet secara sihat pun dah..
kdg2 amik heavy diet..
tp masih tetap mcm ni gak..
b4 pregnant anak ke2, berat badan aku ialah 58kg..
sampai nak bersalin tu, berat aku almost cecah 70kg..
lepas habis pantang.. dan kali ni aku pantang dengan penuh disiplin..
berat aku kembali ke 58kg..
tp sampai sekarang, bdn aku tak turun2 gak..
aku dah tak larat la..

some say
" awak tak la gemuk sgt. jgn la seksa ngat diri tu"
tapi some say
" awak gemuk la.. kena kurangkan lg berat bdn tu"


aku bukannyer tak nak kurangkan.. tp tak de ape2 perubahan pun..

tolong lah...

gemukkan aku..

gambar ni amik kat menara condong, teluk intan pada 2 jan 2009

4 membebel:

Norizah Ibrahim said...

aku rasa x la nmpk gemuk cuma kalo kurus skit lg mesti makin cun!!

:)

Madamme Anne said...

hahahaha
tq..tq..

Norizah Ibrahim said...

pasni turn aku plak risaukan berat badan..

:(

Madamme Anne said...

tak per.. janji suami sayang..

tu kata2 hubby aku..:-p