Tuesday, July 21, 2009

Bayar HUtang Tag Pn. Nissa..

Cara-caranya :
1. Baca tag ini.
2. Ambil gambar barang-barang kecantikan yang you olls pakai. Mengikut kategori. Kalau nak tambah lagi bagus.
3. Kena bagitau brand dan sama ada u olls suka atau tak. Kalau suka, kena rekemen semua orang pakai.
4. Pastu kena info kat orang yang tag kamu bahawa kamu telah buat tag beliau.
5. Kena pas mesej kat semua orang suruh baca dan kongsi rahsia kecantikan kamu.








Beauty Secret
(hahahaha.. aku ketawa dulu.. apa yg beauty tak tau la)






Skin Product


Shower Creme






2 ni product kegemaran aku..


yang hijau tu Aloe Bath Gelle, Product dari Forever Living.. Wangi dan mampu membakar lemak.. lagipun dia serbaguna.. wat cuci muka pun leh.. sbb produk ni dtg dari Aloe vera


yang Merah tu Japanese Cherry Blossom dari Bodyshop.. Wangi giller..







Yang ni plak.. Creme utk Kulit.. Klu tak silap Bhn dia dari Propolis n aloe vera.. suka pakai.. wangi n melembutkan kulit..


Untuk muka, aku pakai set ni...

tak reti nak ckp, sbb rasenyer muka ni tak de bermasalah ngat.. so far ok la..



Hair Produk




aku guna 2 ni utk stylishkan(hahaha) rambut aku..





Shampoo n Conditioner aku pakai ni..
Also Produk Forever LIving.. Bukanlah nak promote barang sendiri.. tp so far produk nyer very gud n nice.. lagipun seme produk ni berasaskan Aloe Vera..
lain-lain

deodorant aku.. sekali pakai jer.. leh tahan sehari bau bdn.. tak melekit.. serius...

shud try it.. harga pun tak mhl.. besar, n jgn risau sbb myb korang pk tak leh nak ltk dlm handbag.. tak perlu.. sbb dia bertahan sehingga sehari..




Supplement Harian

tu juz aloe vera, untuk penghadaman... org nak kurus leh minum benda nih...

2 lagi tu, royal jellly n fish oil..



Perfume:

lupa arr nak amik gambar.. Skang pakai YSL: Cinema..
satu jer... perfume lain seme kena amik dek my sister.. hehehe






Sekian terima kasih...

Tolong jwb tag ni pada sesiapa yang membaca...
hehehehe

3 membebel:

axie said...

wah semua berasaskan aloe vera ek..

Madamme Anne said...

iye la axie..
propolis creme tu gud utk ibu mengandung.. leh kurangkan strech mark.. air dia pun elok utk anak dlm kandungan.. try la..

axie said...

propolis creme tu mahal tak??
pakai mcm losyen ke?