Monday, July 20, 2009

Cuba tengok...


apa pendapat korang..
cermin tu rendah sgt atau ngam2 jer...
klu tgk realiti nmpk mcm rendah..
tp klu tgk dlm gmbr ni mcm ok plak....
tolong bgtau cket leh...
TQ..
XOXO

6 membebel:

masniza mahmud said...

kalo aku da cantik tu n!

axie said...

cantiknya umah dia..hitam putih gitu :)
okay jek cermin tu..dah sama paras dgn langsir, oklah tu

jila said...

lawa la umah n..cermin 2 da ok sesgt dah..

Madamme Anne said...

masniza: aku pun rase mcm ok.. hehehe.. mls la nak drill lubang baru lak..

Axie: thanks.. dah lbh setahun, dah 2x kena pecah masuk baru nak deco umah bg cantik.. hehehe

Jila: tq.. dkt sebulan gak nak tentukan konsep tu..

dianizan said...

petua dr kdai englai ms beli cermin kat umah, klu nk gantung cemin pastikan kita nampak dada kita n keatas tu kedudukan yg betul..tp klu org yg katik cm ina ni guna ukuran org yg tinggi skit la..tp dh ok dah tu xyah ubah dh..

Madamme Anne said...

ina: tq... itu hari waktu tempah cermin ni pun, tokey kedai tu ckp gitu gak.. tp takut rendah sgt jer.. maklum la.. anak2 tgh membesar..kang penuh cop bodyglove.. hehehe