Sunday, July 12, 2009

Inikah SON????

jgn terkejut...
ni semua gara2 hujung kalender..
Kakak dia tengah pegang kalendar tu, then dtg si boy.. dan kakak secara tidak sengaja telah tolak adik dan muka adik terkena btg besi itu..
tp yang peliknya.. dia tak menangis sikit pun..
cuma tibe2 kakak kata "mummy, pipi adik ada darah"
terkejut besar aku... cepat2 aku lap darah n cuba bersihkan..
yang menambahkan sakit di hati aku..
Dia bukannyer nangis sbb sakit.. tp dia nangis sbb marah aku pegang dia supaya jgn gerak..
waktu aku letak minyak kat pipi dia.. tengok lukanya..
agak dlm lukanya.. SEDIH!!! bergenang air mata...
aku tgk kakak pun sedih..
tak pe la kakak.. mummy tau kakak bukan sengaja buat adik kan...








agaknyer dia memang tak sakit kot..





tp kan.. cube korang tgk gmbr2 nih... walaupun muka dia dah bercalar balar... tgk la aksi dia.. tak de gaya org sakit langsung...

aduhai.. anas haikal...

Buah nenas yang ganas dan nakal...




2 membebel:

~mama aiman~ said...

comey2 anak anne..macam2 karenah anak2 ni kan.. tapi tula diaorang gak penyejuk ati kita..

Madamme Anne said...

TQ..
yes there are...
gi keja pun pun dah rindu..
hehehe