Tuesday, November 11, 2008

Al-Fatihah

Al- Fatihah

Aku sedekahkan al-fatihah ni kepada anak sepupu aku yang ditemui meningggal dunia pada Rabu mggu lepas selepas hilang 2 hari Sebelumnye..

Arwah yg aku kenali dgn nama Eli , 19 thn if not mistaken ni sbnrnya aku tak la kenal sgt sbb aku sendiri kurang rapat dgn mak dia yg merupakan sepupu aku, mgkin sbb usia yang jauh berbeza. bahkan aku n arwah pun tak jauh sgt beza umur.. tmbhan plak dia duk ngat atuk dia belah ayah dia sbb dia tu kembar.. ayah sedara aku jaga kembar dia..

Yang lebih menyesalkan, kematiannya tidak diketahui punca. Menurut sumber, last day dia dilihat pada hari ahad.. dan semua yang dilakukan pada hari tu tak kena..

dia dimarah oleh atuknyer, dia mintak kerja, tp tak dapat.. dia nak jumpa gf dia, tp disebabkan oleh dah lewat mlm, gf dia tak leh kuar.. then.. mayat dia dijumpai terapung di sebatang sg kat kuantan ni dlm keadaaan sudah sedikit reput..
sgt menyedihkan...
sampai skang aku still lagi memikirkan ttg kejadian tu...

semoga apa yg berlaku menjadi iktibar... pada remaja skang, tolong la hargai diri... byk lagi benda yg perlu dilakukan.. masih terlalu ramai lg org yg sayangkan anda.. Percayalah..
MyEm0.Com

2 membebel:

goblogbyfarah said...

al-fatihah..

harap2 dia meninggal bukan kerana bunuh diri..

nauzubillah....

Madamme Anne said...

harap2 mcm tu la.. Sayu hati..