Monday, November 3, 2008

My White Butterfly - New Look..

Inilah agaknyer perasaan nyer bile ade kereta sendiri.. Dulu, kereta yg aku naik kereta suamiku tersayang.. tmbahan plak suamiku tersayang ni jenis kurang minat dgn aksesori dlm keta.. sampaikan nak letak kotak tisu cantik pun dia kurang berkenan.. so aku kena la terima.. dah keta org kan.. nak wat caner..

then now aku ade keta sendiri.. perkara pertama yang aku buat ade lah mencari pewangi dan kotak tisu..
Punye la mengada.. tempat yg dituju ialah Lovely lace..
erm... mhl la plak tissue box dia.. so aku beli je la pewangi dia.. hehehe

skang ni aku dah start pasang spoiler.. mengada tul kan.. besar rupanyer modal untuk keta nih..
dan semalam.. aku pasang sticker keta... comel tak???



erm.. yg pastinyer ade yg mengomel kata tak cantik aku wat...
tp nak wat caner kan.. aku dah buat.. aku yg berkenan... klu murah aku tanggal jer...
tp mkn ratus gak aku wat benda nih...
terima jer la...








2 membebel:

ungu violet said...

cantiklah..berapa RM nak buat mcm tuh?nak baut jugak!!!

Madamme Anne said...

lebih kurang dlm rm150 gak la..