Monday, June 29, 2009

pic of them...

mcm nak tunjuk gambar diorang je kan..
tp sebenarnya aku nak bgtau yang tak tau la kenapa..
susah tul nak amik gmbr puteri dan putera aku tuh...
kdg2 cemburu gak tgk korang letakkan gambar puteri @ putera korang...
puteri aku uh.. klu aku amik gambar... msti dia wat memek muka yang ntah ape2.. tension jer aku..
klu yang putera aku la...
bile nak snap je gambar dia.. dia mesti meluru kearah aku n grab camera or handphone..
ce korang bgtau caner la aku nak amik gmbr dia..
aduhai...
skang ni putera aku dah payah nak tido.. walaupun dia dah ngantuk sgt2.. selagi dia nmpk kakak dai tak tido.. selagi tu la dia ajak kakak dia main..
kdg2 sian ke kakak dia..
hbs rambut kena tarik dgn si adik... maklum la, dapat adik boy..
tp kakak sayang adik... klu dlm keta, dia selalu tolong pegangkan botol susu adik.. maklum la, adik dia kan kena duk dlm seat..
so far, boy dah boleh duk dlm carseat kat seat belakang..b4 this, aku letak dia dlm baby carrier kat sebelah aku..
mggu lepas, carrier tertinggal kat umah mak aku.. yang ade just car seat jer.. so aku try la.. alhamdulillah, dia tak la mengamuk... senang sket nak gi jln skang... hehehe

rase rindu la plak kat diorang.. apa la yg diorg tgh wat skang nih....

0 membebel: