Sunday, June 28, 2009

Selamat Lahir lahir Mak & Abah..

Hari Sabtu baru ni ulang tahun hari lahir mak aku, 3 hari b4 that, birthday abah aku..
ramai tul lahir bulan 6 dlm family aku..
anak kak ngah aku 7 jun, anas haikal 12 Jun, abah 24 jun, Mak 27 Jun..
so kak ngah telah belanja makan kat restoran tempat adik ker..
Restoran Ani Sup Kampung..
layan Sup GearBox...
pergh!!!! tapi tak feeling ngat sbb anak pun sibuk nak makan... kena layan dia dulu... hehehe
aku plak.. hari sabtu tu gi Nilai.. bertolak dari kuantan kul 6 pg...
Shoping langsir n Kain Pasang...
Dah siap beli brg yang perlu, aku kena tutup mata.. sbb terlampau byk choice n harga yg teramat murah..
kitorang kuar dari Nilai kul 2.30 petang... hurm, awal lagi...
so aku ajak ka My Mr. gi Sogo...
aduhai.. sale giller2..... hbs lah...
gerak dari KL kul 6 ptg.. kul 8.30mlm dah sampai kat restoran tu..
mula2 ingat tak sempat nak join.. tp dapat gak...
b4 that aku dah tgglkan dah duit kak chik aku, suh beli kek kat secret resepi... merasa gak aku mkn..
tp kak cik beli Chocolate indulge (rase mcm salah je ejaan tu)
lupa nak suh dia beli Choc Mud..
tak kesah la... janji kitorang happy... Danish siap pecahkan cawan la...
hehehhe....

0 membebel: