Sunday, May 9, 2010

our 5th Yr Anniversary


Our 5Th yrs Anniversary just around the conner.. x tau caner nak celebrate.. almaklum la, tgh bukan sama.. hikhik..

present?? mmg terpk nak berikan hadiah kat dia. tp kewangan aku sgt la menyedihkan..
yang dlm budget aku ialah
1. Cincin Suasa
2. Sun Glass Oakley

Cincin... hurmmm..
waktu nikah dulu mmg dah bg cincin, 1st anniversary pun aku dah pernah hadiahkan white gold kat dia.. namun malangnya dia dah hilangkan... Hanan ni careless sket.. So ingat nak belikan cincin la kat dia..


Tapi...

Sunglass Oakley tu mmg la favourite dia.. dia sgt2 berminta tp aku tau, dia xkan beli klu untuk diri dia sendiri.. Hanan mmg susah nak membeli brg. Sampaikan kadang2 tu, pakaian dlm dia pun aku yg belikan.. Malu gak kat salesboy tu.. hehehe

Tp itulah hubby aku... dia sgt susah nak beli brg utk dia sendiri.. klu dia ada duit.. dia rela belikan anak2 baju atau mainan dari beli brg2 dia...
so.. still xtau nak beli apa n nak wat apa utk anniversary ni....
Opinion Please!!!!




ni gmbr yg diambil 6thn dulu.. zaman hangat bercinta..

10 membebel:

Ezzah said...

kasi apa yg dia suka tu..cermin mata oakley! :)

Madamme Anne said...

i loike!!!

-Sara- said...

make surprise 4 him! ;)

Madamme Anne said...

sara: suprise tu dah puas dah.. x lrt dah nak wat.. huhuhuuhu.. tp dia xtau pun psl anne nak belikan something 4 him..hehehe

Nissa Azmir said...

oakley laaaa, sure tak hilang lagi, cincin senang hilang hihihihi

Madamme Anne said...

along.. cincin agaknya kena ikat kat jari baru x hilang kot klu dgn si hanan ni.. hehehe

Unknown said...

oakley please... :)

III bDkNaKaL III said...

I gve oakley to Si Die..so Oakley la kot..hi²....jupiter?..frogskin?bla..bla..

Madamme Anne said...

zaa... ok my dear

Madamme Anne said...

aina: frogskin xde.. kena beli internet.. mhl sgt pun.. kena test semua patern dulu.. hanan muka kecik, payah nak cari yg sesuai.. hikhikhik