Sunday, May 16, 2010

our lunch

Semalam konon2 teringin nak mkn western.. nak la masak sendiri.. beria gi Giant Megamall beli brg.. cadangnyer nak wat spageti carbonara eith chicken breast la... :D
puas gak la surf internet nak dapatkan resepi.. cerdik + sengal, antara fry pan n grill pan pun aku x tau rupanya..
sekali surf, rupanya grill pan tu lain jnsnyer.. hahahaha
xkan nak gi beli grill pan tgh2 bulan ni.. byk duit ko...
so aku pun wat la cara tradisional.. hakhak.. guna fry pan + besi membakar tu.. jd gak rupanya eh..
so inilah lunch kitorang smlm..
mujur ayam jd.. sedap plak tu.. hikhik....
tp mkn dgn sos karbonara ni x brape laju ngat.. then ptg tu cepat jer aku drive gi Tns Manja.. beli sos Bolognese plak... pergh.. laju je hbs..
Anak sedara aku yg mmg hantu spageti ckp
"Mak teh wat x cukup rase"
ingatkan bile x cukup rase, x byk ler mkn.. rupanyaa....
Nak kau... 2x tmbh.. nak tmbh ke3, spageti dah hbs... lawak je la hadi ni....
gmbr sos bolognese x amik.. mls dah...



ni rupa bile dah siap.. kami bkn penggemar sayur.. so ini je la..

chicken Breast B4 kena cincang..



Chicken Breast Lepas kena cincang






spageti Carbonara
rahsia eh: sbnrnya masak western sbb beras hbs.. hehehe

2 membebel:

Ezzah said...

nnt aku p umah ko...sila buat holey! :D

Unknown said...

aku nak jugakkkkk!!!